6. závod Poháru SAC 2017

Termín konání:

čtvrtek 6.7 2017

Sraz závodníků:

u restaurace Na Veselce v Nové Vsi u Bakova n. Jiz. 17.00 hod.

Místo startu a cíle:

před restaurací Na Veselce v Nové Vsi u Bakova n. Jiz.

Start závodu:

Převýšení trati:

300 m

Vyhlášení výsledků:

v restauraci Na Veselce, po dojetí posledního závodníka do cíle závodu

Doporučení a upozornění SAC:

Na trase Vás budou čekat různé nástrahy a proto jsou cyklistické přilby povinné. SAC doporučuje plovací vesty pro neplavce a záchranné prostředky pro kola (část trati vede ve vzdálenosti 0 - 50 cm od Jizery a pokud je to více tak se do vody stejně dokutálíte). Dále doporučujeme naučit se padat s kola vlevo, pád vpravo = koupel v Jizeře i s kolem.

Mapa trati:

Mapa trati na cykloserver.cz a nebo GPS Tracklog pro vaše navigacejizera.gpx.

Popis trati:

Trať závodu vede z Nové Vsi po silnici směrem na Malou Bělou a Bakov n. Jiz., před prvním domem v Bakově odbočit vpravo na panelovou cestu, na konci panelové cesty odbočit vpravo (Zde bude ostrý start závodu) na cestu vedoucí přes luka a po podjetí žel. mostu pokračovat rovně podél pastvin pro koně až k panelové cestě v Podstráních, zde odbočit vpravo na panelovou a později dlážděnou cestu a pokračovat až k rybníku, zde odbočit vpravo na cestu vedoucí přes stavidla rybníku a pokračovat po mírně stoupající cestě dále. Na vrcholu stoupání (asi 30 m před silnicí na Ml. Boleslav) odbočit vpravo a po polní později panelové cestě pokračovat až k vodárenskému vrtu, před vrtem odbočit vpravo na pěšinu vedoucí podél oplocení vrtu do úvozu za vrtem a pokračujte úvozem až k řece Jizeře zde odbočit vlevo a dále pokračovet po pěšině vedoucí po břehu Jizery až na panelovou cestu a po ní pokračujte dále na konci panelové cesty odbočit vlevo a po 5 m vpravo na pěšinu stoupající do stráně nad řekou Jizerou a po pěšině pokračovat až k vodárně, zde přejet panelovou cestu a po pěšině vedoucí po stráni nad Jizerou pokračovat až k elektrárně v Josefově dole, od elektrárny pokračovat přes Josefův důl po červené turistické značce do Debře po přejetí mostu v Debři odbočit vpravo a po štěrkové cestě pokračovat na silnici vedoucí do Bakova, dále pokračovat po silnici a v zatáčce před Dalešicemi odbočit vlevo pod žel. most a pokračovat rovně úvozem stoupajícím k Bítouchovu až na polní cestu vedoucí od Dalešic po ní pokračovat na křižovatku cest zde šikmo přejet cestu z Hrdlořez do Bítouchova a pokračovat k silnici Bítouchov-Čistá, přejet silnici a pokračovat rovně po cestě vedoucí po okraji lesa (později lesem) až na křižovatku lesních cest ve tvaru T zde odbočit vpravo a po asi 100 m vlevo na cestu vedoucí po okraji stráně střídavě lesem nebo mezi lesem a polem (cesta je dost zarostlá travou) za sloupem elekrického vedení odbočit na cestu vpravo, která se asi po 100 m stáčí vlevo do lesa a po ní pokračovat rovně dále (pozor po dalších 200 m se zleva objíždí bahniště divočáků) až k posedu (je vpravo od cesty) zde se cesta stáčí vpravo a pokračovat na křižovatku několika lesních cest zde odbočit šikmo vlevo a pokračovat sjezdem k silnici na Rečkově zde odbočit vpravo a po 20 m odbočit vlevo před žel. přejezdem odbočit vlevo na cestu vedoucí podél žel. tratě a po cestě pokračovat dále (asi po 1 km je žel. podjezd a 100 m za podjezdem vodárenský vrt u kterého se cesta stáčí mírně vpravo a stoupá 1,5 km úvozem) na Kozinec zde odbočit vlevo na zpevněnou lesní cestu a pokračovat po této cestě na vrcholu Kozince odbočit vpravo a po dalších asi 450 m odbočit na křižovatce cest vlevo a pokračovat až na križovatktu s cestou od Bílého kříže a na této křižovatce odbočit vpravo. Před sjezdem k Bílému kříži odbočit vpravo a po 2 km pokračovat sjezdem až k silnici a po ní až k vodárně na Rečkově a u vodárny odbočit vlevo a pokračovat až na křižovatku pod Lovotínem zde odbočit vlevo na cyklostezku č. 241 asi po 1 km odbočit vpravo a pokračovat stoupajícím úvozem a pokračovat až ke křižovatce lesních cest (uprostřed křižovatky roste kaštan) odbočit vpravo a pokračovat až do místa kde cesta začíná klesat a je zarostlá travou zde pokračovat na konec travnatého úseku klesání a odbočit do prava (průsek mezi smrky) a po 150 - 200 m odbočit vlevo a pokračovat dolů úvozem na cestu pod Lovotínem zde odbočit vlevo a pokračovat rovně až do cíle.